veroniicakarlssons

Barrunda

Kategori: Allmänt

Så var det tisdag. Dagarna glider in lite i varandra när man har det lugnt. När jag har jobbat helg försöker jag va helt ledig i två dagar efter så jag också får helg. Har dock en artikel jag måste läsa idag, men kommer ta torsdag som helt ledig dag istället.
 
Idag ska det läsas och tränas. Sen förhoppningsvis städas också. Eller det måste städas för imorn kommer det över folk från klassen o då kan man ju inte ha hundhår överallt. Imorn är det alltså klassfest. Alla tiders klassfest. Temat är barrunda och det innebär att allas hem är en bar. Vi kommer gå till en och en i klassen och hemma hos varje person bjuds det på en dricka. När vi druckit upp går vi vidare till nästa. När vi väl kommer till oss så gissar jag att folk kommer vara ganska fulla, men här kommer det bjudas på APPLEBULL så klart ;) Applebull består av Smirnoff apple och red bull och är en klassiker från Allstar!
 
Tanken är att vi ska hålla oss på ena sidan av universitetet, börja på Carlshem, sedan Ålidhem och sedan Ålidhöjd. Efter det bli det någon krog på campus och sedan efterfest på Nydalahöjd. Tror att det kan bli så att alla inte överlever hela resan utan får sluta i förtid, men det är en kul tanke iaf!
 
Skål!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: