veroniicakarlssons

Snyggingar

Kategori: Allmänt

Här kommer lite bilder på inköpen från Häggströms.
 
Tröjan köpte jag, den är sjukt skön. Ser jättevarm ut men är ändå ganska lagom för den har "lufthål". Den finns på Rut m.fl. också, jag rekommenderar den!
 
Den här tröjan var ju helt perfekt. De här pippitröjorna finns ju i många olika modeller, Micke var lite tveksam men han gick med på att prova en iaf och sen fanns det inte på världskartan att inte köpa den, så jäkla snygg!
 
 
Annars då? Jo, körde ett asdåligt träningsåass igår. Marklyften har blivit för tunga så jag började krumma ryggen vilket är typ det värsta man kan göra.. Nu blir det att sänka lite o börja om. Men det känns bra. Var uppe på 67,5 igår och även om målet är 80 kg så är jag nöjd när jag klarar 60 för det är typ kroppsvikt. Nu ska jag lägga om lite fokus på träningen och målet är att om ca 8 veckor klara av att göra chins. Skulle va coolt!
 
Strax ska jag plugga lite och sen ska jag ut med hundarna på ett lite längre varv. Efter det blir det att åka ner på stan och göra personaluppställningar till helgen. Blir lite annorlunda jobb den här helgen, öppning lördag och stängning söndag. Blir nog bra, är ändå ledig på måndag.
 
Nö, nu är det dags att komma igång med dagen!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: