veroniicakarlssons

Så var det måndag

Kategori: Allmänt

Veckorna rullar på som vanligt. Den här veckan kommer faktiskt bli lite mer hektisk än vanliga veckor. Har en artikel som jag ska läsa idag eller imorn, sen på onsdag är det grupparbete och på fredag har vi seminarium. Idag måste jag handla för ikväll är det kvartersrådsmöte o då ska det bjudas på fika. Plus att jag ska ut o springa ett kort varv med vovvarna och sedan gymma. På onsdag eftermiddag/kväll/natt har vi dessutom klassfest som kommer va den roligaste i världshistorien. Mer om den någon annan gång. Däremellan, alltså mellan grupparbetet och festen måste jag hinna hem o rasta hundarna plus ner på jobbet på möte.
 
På torsdag ska jag nog bara ligga däckad. Sen på fredagkväll kommer mamma o är här över helgen, det blir mysigt att få kramas lite med mamsen en helg!
 
I helgen har det däremot inte hänt så mycket. Jag jobbade lördag och söndag 6-15.30. I fredags såg jag därför till att ställa väckarn så jag kunde gå o lägga mig tidigt sen på kvällen, lyckades nog faktiskt somna vid 22.30 så det var bra. Klockan går igång 04.45 när jag börjar 6 så det gäller att lägga sig i tid om man ska orka en hel dag på jobbet sen. I lördagskväll tog vi det bara lugnt framför tvn och samma igårkväll. Blev tidigt i säng och idag blev det sovmorgon, så jag sov 10 timmar inatt, men det behövs när man har sovit typ 6 timmar i två nätter.
 
Kommit på också att måndagar kan vara nedräkningsdag. Vi åker ju till Thailand på en måndag och nu är det exakt 12 veckor kvar!! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: