veroniicakarlssons

Tiden

Kategori: Allmänt

Shit vad tiden går fort nu. Det är faktiskt helt sjukt. I vanliga fall bloggar jag på måndagar o skriver typ, nu e det ny vecka igen och det känns som att det var typ ett par dagar sen jag gjorde det, men det är över en vecka sen. Igår hann jag inte ens blogga.
 
Dock tycker jag det är helt ok att tiden rullar på nu. Den här terminen känns ganska lugn, känns som en transportsträcka mest fram till sista momentet då det bli uppsats, vilket inte känns så lugnt. Var typ två år sen jag skrev en uppsats. Vi har skrivit några mindre rapporter sen dess, men inga uppsatser. Dock är det en b-uppsats så kan inte tänka mig att den ska va längre än typ 10 sidor så det ska nog gåb bra.
 
Att tiden går fort betyder ju att Thailand närmar sig med stormsteg, igår var det 3 månader kvar, vilket betyder att det idag är mindre än tre månader kvar. Så nu börjar nedräkningen mot att det bara är 2 månader kvar!
 
Att Dixi är här börjar också kännas som vardag. Hon är verkligen inte jobbig att ha att göra med, tvärtom! Hon är snäll och mysig. Hennes värsta egenskap är typ att hon snarkar o fiser, men man vänjer sig tydligen med det också.. ;)
 
Den kommade veckan kommer bli lugn. Lite träning idag, torsdag och fredag. Ska läsa en bok till skolan och på torsdag ska vi ha över lite folk på middag. Måste ner på stan en snabbis o göra uppställningar för i helgen, är ju lönehelg o framför allt på lördag lär vi sälja jäkligt mycket så då måste jag ha planerat skiftet bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: