veroniicakarlssons

Vilken dag!

Kategori: Allmänt

Har haft en superhärlig dag idag. När jag vaknade imorse var det jättefint väder, tänke att jag skulle ta en långis med hundarna strax efter frukost, skulle bara läsa lite först. När jag satt o läste tänkte jag att det kanske kunde va trevligt o ta en riktigt rejäl svng med dem, och så blev det! Gick runt Nyadalasjön, rundan blir drygt 9 km o vi va ute i ganska exakt 2 timmar.
 
När vi kom hem fick de lite torrfoder och ett varsitt ägg och sen sussade de sött i flera timmar!
 
Det var riktigt varmt idag faktiskt, efter typ 40 min fick jag lov att ta mig jackan för att det blev för varmt, var säkert 13 grader typ, härligt höstväder!
 
När jag kom hem o hade ätit lunch så läste jag lite o slappade lite med vovvarna på soffan innan jag gick o mötte upp Micke o två av hans vänner på IKSU. Sen körde jag ett ryggpass och det gick svinbra! Riktigt nöjd är jag, nästa vecka blir det höjning på alla övningar vilket säkert kommer göra att det passet känns astungt, men det är bra. Det är kul att se utvecklingen och den här veckan har det gått väldigt bra på passen så nästa vecka kommer bli skittung!
 
Efter IKSU satte vi oss o köpte ALLT vi behöver till Thailand så nu är allt bestämt och betalt. Skönt faktiskt, nu behöver vi verkligen bara ha med oss fickpengar. Men ja, det sved lite på kontot att få allt betalt, men om en månad får man ju lön igen och då är det här bortglömda pengar ;)
 
Ikväll blir en lugn hemmakväll för min del. Micke är iväg o dricker öl med några vänner. Själv har jag köpt hem de här ugnsbakade chipsen från OLW. Har aldrig testat dem men tänkte att jag skulle göra det ikväll. Hoppas de är goda. Imorn är det jobb som gäller, väckarn står på 04.45 så det känns skönt att bara vara hemma o ta det lugnt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: