veroniicakarlssons

Middag

Kategori: Allmänt

Igår hade vi middag hemma. Vi får anta att de tyckte det smakade bra för alla tog mer inte bara en, men två gånger! Bra där! Blev mycket grabbsnack får det var bara killar o jag. Var meningen att Anna skulle komma också men Melker hade inte sovit så mycket så han var trött o fick stanna hemma med mamma!
 
 
Blev iaf en riktigt trevlig kväll. Sen var älskling så trött att han nästan inte orkade gå o lägga sig ;) Själv hade jag svårt att sova för Dixi låg o snarkade. Ibland är det mysigt att hon snarkar men när man ska sova på kvällen är det mest jobbigt. Förresten tror jag att hon är inne på sista dagen av löp, håll tummarna! Skulla vara så skönt att slippa trosan nu!
 
Den här dagen kommer bestå av lite plugg strax, sen en långis med vovvarna och sen kommer ju Micke hem tidigt på fredagar så då ska vi gå o träna. Eller han ska egentligen träna med andra, jag tänkte bara köra bredvid dem, de är lite starkare än mig men ska hålla på o vila i timmar. Micke o Ivan kör tre övningar när de tränar o det tar dem 1½ timme.. Jag kör fyra övningar o det tar mig kanske 45 min..
 
Efter träningen ska vi köpa allt det sista i Thailand vilket innebär alla inrikesresor och två till hotell. Ett första natten när vi kommer till Thailand, vi har bestämt att stanna en natt i Bangkok, och sen ett för de sista fyra nätterna i Bangkok!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: