veroniicakarlssons

Fredag

Kategori: Allmänt

Nu är det helg! Har faktiskt haft skola idag, förvånande va? 8-11 typ, hårt hårt... Hade seminarium så var tvungen att prestera lite också, men det gick bra. Är kul att ha skola nu för tiden, man träffar ju människor då. Nu sitter jag ju mest hemma o snackar med hundarna, då kan man ju lätt bli knäpp ;) Nästa vecka har jag föreläsning både måndag o tisdag, det ni!
 
Ikväll kommer mamma hit, ska bli mysigt. Vi ska dricka vin och äta räkor. Micke äter inte räkor så det får jag passa på att göra med mamma! Annars vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på i helgen. Ska regna vilket är lite trist, annars skulle vi åka till Tavelsjöberget, men det är ju inte så kul i regn. På söndag ska nog jag o mamma gå o simma iaf, o bubbla lite bubbelpool!
 
Strax måste jag gå o duscha för jag har varit o tränat o sen ska vi ut en sväng med vovvarna o sen städa lite innan det är dax att hämta mamma på flygplatsen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: