veroniicakarlssons

Raggmunk

Kategori: Allmänt

Shit vad gott det är med raggmunk. Hade ingen aning om att det skulle va så gott. Alltså, jag har ju ätit raggmunk förr, men då har det mest vart helfabrikat i skolan, inte hemmagjorda. Det var väldigt gott iaf. Nu har jag precis ätit upp den sista matlådan med raggmunk så vi får nog ta och göra mer ;)
 
Strax är det föreläsning som gäller. Jag är sjukt opepp på det, och helt ärligt tror jag inte det kommer ändras när jag väl r på plats, men vi ska få en uppgift idag till nästa vecka så det är bara att pallra sig dit helt enkelt!
 
Har iaf hunnit med en långis med hundarna och ett bad nu på morgonen. Har även läst 30 sidor och käkat så jag är redo för föreläsning. Och helt ärligt, den är bara 2 timmar så de är inre speciellt synd om mig, men han är så trååkig..
 
Ikväll ska vi träna tillsammans jag  Micke, inte så ofta vi gör det, kör ju påtvå helt olika träningsscheman. Micke brukar träna med Ivan för att de kör på samma träningsschema och jag brukar träna själv för då kan jag träna någongång mellan 11-13 när det är lite lugnare på gymmet, men Ivan är skadad så Micke ville ha sällskap. Jag har egentligen vilodag men jag tar den imorn istället! Nu ska jag packa väskan o hälla upp kaffet i en termoskopp och ge mig ut i hösten..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: