veroniicakarlssons

Dåligt och bra

Kategori: Allmänt

Inte hann jag lägga mig ner o njuta speciellt länge.. hade precis lagt mig i soffan, tagit fram en pappersrulle och ställt papperskorgen brevid mig, och dragit upp filten till hakan och satt på ett avsnitt av gossip girl. Då ringer Micke o ber mig att börja med maten! Vafan! Så jag fick gå upp igen o göra pannkakor o när Micke kom hem så stod maten på bordet! Sen när vi ätit färdigt så stack han iväg på möte o lämnade allt på bordet.. så jag fick duka undan också.. HALLÅ! Jag e ju sjuk! Han påstår att han också håller på o bli sjuk.. Men jag har lämnat disken till honom :D Moahaha! Det här var iaf det dåliga..

Det bra är att jag har fått min VFU-plats (praktik). Ska va på carlshöjdsskolan och man hör ju på namnet att det e nära där jag bor för jag bor ju på carlshem. Praktiskt taget samma ställe! Nä, men det e väl typ en 5-10 min promenad dit! Området ligger precis brevid vårt hus typ! Asskönt! Micke blev skitförbannad.. sjysst! Bara för att han har en timmes bussresa till sin VFU-plats :P Inte mitt fel..

Nu ska jag nog kasta mig i soffan igen..

Kommentarer

  • Brorsan säger:

    En timme är väl ingenting. Ett stenkast kallas det väl för däruppe i norrland.

    2009-04-07 | 18:10:23

Kommentera inlägget här: