veroniicakarlssons

Färdig!

Kategori: Allmänt

Woho! Nu har jag pluggat färdigt för idag! Jag har verkligen ingen aning om vad jag har skrivit, har bara babblat på och det som det handlar om är egentligen för svårt för mig (jag fattar alltså egentligen inte texten eller uppgiften) så jag har ingen aning om ifall jag har svarat på själva frågorna i uppgiften, men jag har skrivit fyra sidor så :P De påstod att man skulle skriva 2000-2500 ord per fråga, men det skulle ju va helt galet, skule bli 5 sidor per fråga typ.. och vi har sammanlagt 6 frågor, så det skulle bli 30 sidor, det kan ju inte vara meningen! Jag har skrivit totalt knappt 3400 ord och det räcker! Tänker inte skriva mer!!

Nu ska jag o Tezz äta frukost! Sen ska jag klippa mig! Spännande!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Då får du sätta in bild på nya frillan tycker jag! :)

    2009-04-15 | 21:58:13
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: