veroniicakarlssons

God natt

Kategori: Allmänt

Nä, nu ger jag upp pluggandet för idag. Har inlämning imorn kl 12 men ska va hos frissören då så kommer lämna in typ 11.30 så då måste jag va färdig! Men jag tänkte gå upp tidigare imorn för att skriva för jag orkar inte mer nu.. Var inte meningen att det skulle bli så sent men fredrik kom över o visade ultraljudsbilderna o sen gick vi ut o åt vilket inte var planerat. Men det var mycket roligare o trevligare än o sitta o plugga så jag klagar inte!! Vi va på nya tapasrestaurangen i sumpan, den va jättebra o ganska billig också (även om mamma betalade..) ;)

Så imorn tänkte jag gå upp vid 8-8.30 o plugga! O sen blir det frisören o sen skulle jag ringa Sofia! På kvällen ska jag ju iväg. Så det blir nog en ganska full dag, härligt! Det e så det ska va när man e hemma o hälsar på! Annars hinner man inte få sin dos tills nästa gång man kommer hem, o jag ska ju inte hem förän i augusti nu så nu måste jag verkligen passa på!

Natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: