veroniicakarlssons

Guld!

Kategori: Allmänt

Haha, Fredrik jag asgarvade när jag såg din kommentar! Men Micke kommer nog bli arg, haha! Han har inte kommit hem än! Jagag sovit en stund (typ 1 timme så inte så länge med andra ord). Nu ringde Micke, jag vågade inte berätta Fredriks kommentar för jag hade redan en sak att berätta som han skulle bli arg av :P Det e nämligen en person som har försökt ringa mig hela dan men jag har ju vart i skolan, så nu ringde han nyss (det var han som väckte mig). Han ville bara informera mig om att när jag ska ut på min VFU så ska läraren som jag ska följa ut på utflykter med övernattning o så, så då kan ju jag följa med på det! GULD! Vi ska typ ut o padla kanot o grejer! Så jäkla kul!

Just nu har jag mycket att se fram emot i livet! Till att börja med att mamma kommer imorn, ska bli skönt o få träffa henne!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: