veroniicakarlssons

Håret

Kategori: Allmänt

Jag såg nu att jag inte har kommenterat håret efter jag klippte det! Det e kort! Väldigt Kort! Det finns nästan inget hår kvar! Det slutar typ.. där det börjar! Nää, men nästan.. det känns lite så. Jag vet egentligen inte alls om jag e nöjd. Det e en jättefin frisyr, men den kanske passar bättre på nån annan?! Ovan e jag iaf! Det kan man lugnt säga. Jag måste få vänja mig lite mer, sen kan jag säga om jag e nöjd eller inte.. för jag e verkligen inte onöjd, men kanske inte så nöjd heller? Frisören gjorde ju som jag sa, jag sa att det skulle bli kort, o då klippte hon det kort! Och fint! Men ville jag verkligen ha kort? Allt e ju borta nu..

Jag har precis ätit lunch, quorn-pyttipanna med rödbetor och ägg! Det var gott! Blev ingen springning, men jag var verkligen på väg! Men märkte att jag även glömt sport-bh:n hemma.. och det försvårar faktiskt saker! Så jag la mig o läste lite i män som hatar kvinnor istället! Imorn måste jag plugga lite igen! Usch vad hemskt! Jag vill ha sommarlov NU!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: