veroniicakarlssons

Hektiskt!

Kategori: Allmänt

Ojoj, nu har jag en hektisk tid framför mig! Idag måste jag plugga ganska mycket o sen ska jag jobba ikväll. Då ska jag säga upp mig också, bad om en uppsägningslapp igår så ska lämna in den idag. Då kommer det bli lagom med certifikat på att jag e försäkrningsförmedlare och jag kommer få mina utbildningspengar! Asbra! Men lite jobbigt att inte ha nåt jobb igen så man vet att det kommer in pengar varje vecka, men ska försöka vikariera mer! Men i höst vet man ju inte. Jag ska hålla mer i mina pengar! Tillbaka till veckan, imorn har jag skola 9-16.30.. helt sjukt! Men jag tänkte ha rast 12-15 o äta lunch o plugga! Kom på att jag hade mer o göra än jag trodde, men det kanske inte e så mycket panik, för kommer sitta lite idag o lite imorn, o sen på onsdag så går jag i skolan 9-12 o sen ska jag jobba kl 17 så då tänkte jag at jag kan sitta kvar i skolan på o plugga. Första inlämningen e dock på onsdag kl 12 så den måste jag få gjord idag eller imorn!

Jag kom hem i lördags o då tog AIK SM-guld precis som jag sa att de skulle ;) Jag hann se typ halva matchen eller nåt så det va kul :) Medan vi kollade så ringde Anna o frågade om vi ville komma över på kvällen o jag trodde att vi bara skulle ta det lugnt o kolla på robinsson o spela spel så jag gick dit i mjukiskläder. Sen när vi e på väg upp för trappan hos dom så säger Micke att de hade lust att gå på NH ikväll. Haha, psycho, varför sa han inte det innan? Så vi gick in o sa hej o sen gick vi hem o bytte om o så.. Haha, tur att de bor på samma gård! Sen gick vi över igen o hade jättekul!

Igår jobbade jag o Micke hela dan! O nu e det dags att påbörja den här dan! Så nu ska jag äta frukost!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Halloj där, jag tar gärna en lunch i veckan men inte idag som du kanske märkt.. ;) Imorgon har vi case-arbetet från 10-12 och det är på Umedalen, men har du skola hela dagen annars? Annars kan vi la ta en fika på em?! Olga har förresten efterfrågat fika med oss igen-hemskt vad poppis vi e då! :D

    2009-04-21 | 12:01:55
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/
  • Paula säger:

    Tjena tjejen!

    Eftersom jag hörde att ni inte tar med datorer på resan kan du väl vara söt och försöka hinna skriva ner en resrutt här i bloggen så vi har lite koll på var ni befinner er och när!Från det ni stiger på båten!

    Om vi inte hörs innan, så ha en riktig toppenresa! Var snälla med varandra, och ta vara på er! Akta er för hajfenor när ni badar

    Puss och kram från P&P

    2009-04-21 | 14:07:09
    Bloggadress: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här: