veroniicakarlssons

Hundtokig!

Kategori: Allmänt

Jag e inne på blocket varannn timme o titta om det har kommit upp nån bra hund till oss! Men alla är leveransklara för tidigt! Vi vill iofs att de ska födas en här veckan vilket betyer att de antagligen inte igger uppe än så jag får ju skylla mig själv, men måste de lägga up hundarna 2 veckor innan de är leveransklara? Det tycker jag e seent! Jag kommer vilja ha bestämt mig innan 2 veckor innan vi kan hämta den! Egentligen e jag bara arg för att det finns för många söta hundar uppe men att vi inte kan ta de för att vi inte kan hämta nån förän i början av juni.. JAG LÄNGTAR!

Mickes föräldrar skulle ha med något upp till oss.. vet inte riktigt vad men nånting skulle vi få i påsk, men nu kommer det tydligen inte hinna levereras innan de ska åka upp så vi får vänta ännu längre! Nä, jag e inte nyfiken!

Mamma ringde i torsdags o frågade om vi ville ha balkongmöbler i påskpressent, det ville vi absolut så på torsdag ska vi åka o köpa påskmöbler! Asbra!

Vi har varit riktigt duktiga med städningen idag! Micke håller på o dammsuger nu o jag ska strax rensa avloppet i badrummet (usch!!) och torka golven..

Kommentarer

  • Anna säger:

    Påskpresent?! Ojdå, måste skynda informera mina nära om detta så jag får en till anledning till att få paket.. ;)

    2009-04-04 | 21:12:19
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/
  • Brorsan säger:

    Fan va kul att ni ska skaffa hund. Om jag får bestämma så röstar jag för en labrador, rhodesian ridgeback eller en svart mops. Slår ett litet extra slag för en svart mops, sjukt coola!

    2009-04-05 | 06:17:51

Kommentera inlägget här: