veroniicakarlssons

Känner mig lurad..

Kategori: Allmänt

Var precis på infektionskliniken för att fixa nånting man ska dricka mot turistdiarré. Först fick vi fylla i en lapp om vart vi skulle åka.. sen fick vi vänta typ en halvtimme, sen fick vi gå in till en sjuksköterska som sa vad hon tyckte att vi skulle ta för sprutor, men de sprutorna hade vi ju redan tagit tidigare så vi sa att vi ville ha mot turistdiarré o då sa hon att vi skulle in till läkarn istället. Så då fick vi väl vänta typ 10 min till o sen kom vi in till läkaren som sa att han inte tyckte vi skulle ta nåt mot diarré för att det inte har så stor verkan. Han fixade ett varsitt recept så vi kunde fundera på saken. ammanlagt hade vi väl då pratat med sjuksköterska och läkaren i typ 2½ minuter.. detta ville de ha 300 spänn för! Micke blev tokig och gick tillbaka o pratade med läkarn. Han sa att han inte hade tänkt att vi skulle betala 300 kronor så till slut kom vi därifrån o behövde då betala 100 kr var! Vafan! Jag går aldrig tillbaka dit. Jag tar mina caccinationer o Sthlm i fortsättningen. Där får man gratis rådgivning, vilket skulle betytt att detta inte hade kostat nånting där!

Nu ska jag hem o plugga. Satte mig på biblan, men det var typ 3 sidor i boken märkte jag så jag kopierade det o nu ska jag åka hem o läsa!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Haha hade gärna varit där! Ja det är riktigt jkla dyrt att gå dit. Ganska sjukt speciellt eftersom ni gick in tillsammans också, men hur fn fick ni ner priset då?

    2009-04-02 | 17:53:08
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: