veroniicakarlssons

Lite trött..

Kategori: Allmänt

Nu har vi flängt runt hela dagen känns det som! Har köpt balkongmöbler, massor av mat och lite från bolaget.. Mycket blev det! Micke var helt slut när vi kom hem! Men då skulle vi fika o efter det var jag helt slut! Så jag o Micke gick o la oss i sängen en stund, men då ringde hans mamma och påminde honom om att han skulle iväg. Klockan va typ 17.40 o han skulle va borta 18.00.. som tur var hade han en kompis bil så han hann iväg tror jag!

Hans har byggt ihop balkongmöblerna, eller det var bara bordet som inte var ihopsatt. Om ett par timmar kommer Mickes föräldrar upp! Nu ska jag sätta mig i soffan o läsa o äta lite godis! (Behöver en sockerkick, har ont i halsen så har inte varit sugen på kaffe på flera dagar..)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Åh vad kul med nya utemöbler, våra oljade jag in igår men tror tyvärr inte de hann torka innan regnet kom i morse och nu är de helt översnöade.. oops!

    Inget kaffe?! Mysko!! Ska göra en latte nu ja... :D

    2009-04-09 | 20:20:54
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: