veroniicakarlssons

Resrutt

Kategori: Allmänt

Jag e så himla trött!!! Jag vill bara sova. Började skolan kl 9 vilket var alldelles för tidigt idag! Men gick bara till 10 istället för till 12. Det va ju skönt iaf! Då kom jag på att ja har glömt mina papper till i eftermiddag hemma så jag åkte hem! Så nu sitter jag i soffan o funderar på att sova en stund fast jag vet att jag egentligen borde ta hand om tvätten!

Här kommer resrutten:

Torsdag 23/4 - åka till sthlm
Fredag 24/4 - flyga till USA
Söndag 26/4 - Båten går
Måndag 27/4 - Båten hela dagen
Tisdag 28/4 - Haiti
Onsdag 29/4 - Jamaica (Svärfars 50-årsdag)
Torsdag 30/4 - Gran Cayman
Fredag 1/5 - Mexico
Lördag 2/5 - Båten hela dagen
Sönag 3/5 - Kommer till Miami
Måndag 4/5 - Miami
Tisdag 5/5 - Flyger till New York
Onsdag 6/5 - NY
Torsdag 7/5 - NY
Fredag 8/5 - NY
Lördag 9/5 - Flyger hem
Söndag 10/5 - Tillbaka hemma i Umeå

Nu ka jag lägga mig ner en stund! Men imorgon åker vi!

Kommentarer

  • Paula säger:

    Gomorron däruppe i Norrland!

    Tack för resrutten! Men ------flyga till USA, ospecat eller?? USA är ju inte så litet...Miami kanske? Kryssningen utgår väl därifrån?

    Ha nu en underbar semester, själva tar vi vår lilla Pärla o åker till skogs, hihi

    Kram P&P

    2009-04-23 | 08:53:46
    Bloggadress: http://paulaz.se
  • Anna säger:

    Idag är du på/i (?) Haiti och själv sitter jag här med världens tenta-ångest och det är grått och kallt ute - låter det rättvist?!? :P Vill inte!!!! Hoppas du dricker den där paraplydrinken för mig - behöver den verkligen idag! ;)

    2009-04-28 | 10:37:38
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: