veroniicakarlssons

Sista dagen!

Kategori: Allmänt

Ja, idag e sista dagen i Stockholm! Imorn åker jag hem igen till vinter-Umeå för fast jag var väldigt bestämd om att det inte skulle snöa mer så snöade det där igår! Här är det mycket bättre väder, det har blåst ganska mycket i veckan men ändå, det e ingen snö! Men annars ska det bli skönt att komma hem igen, även om det bara är för några dagar. Det finns säkert nåt som ska inhandlas innan resan och sådär så det e bra o va hemma några dar. Och sen ska jag jobba o plugga en del också de här dagarna! Och tvätta o packa! O förhoppningsvis äta en glass i vårsolen, för ibland e det sol och vårvarmt i Umeå också, bara inte lika vårvarmt som i Stockholm!

I onsdags var jag o Tezz o några av hennes vänner på syster&bror, en restaurang med stand-up, det va skitkul verkligen. Ska lätt dit igen. Det var dålig service o inte den bästa maten, men stand-upkomikerna var grymma! Tiden bara flög iväg. O jag e ju faktiskt inte så kräsen när det gäller mat :P

Igår va jag o spelade biljard med Kim, blev 2-1 i matcher till Kim. Men jag tror inte att nån av oss vann på "rätt" sätt nån gång. Båda vann på grund av att den andra råkade sätta den svarta.. Haha, dåligt. Kim ledde nog hela tiden i alla matcher dock!

Snart tänkte jag gå o ta ett bad (man måste passa på när man e hemma där det finns ett badkar), sen ska jag gå o handla mat till ikväll då vi ska hem till kusinen o grilla! Andra kusinen kom från spanien igår med sin lilla dotter så det ska bli jättekul o träffa de! Tyvärr måste jag vidare sen, eller asså inte tyvärr att jag ska vidare, men tyvärr att allt blev samma kväll o att kusinerna inte kunde lite tidigare. Ska va hemma hos kusinen typ 18.30 o sen ska jag försöka va i stan till 21. Vi får se, känns som det kommer bli stressigt! Men trevligt kommer det bli! När jag ska vidare ska jag till Friday's o träffa Helena, Kim o Sofia o säkert några till. Claudio kanske skulle följa med en stund! Vi får se, vi får se....

Imorn ska jag iaf hem till min fina älskling! Och då ska vi typ träffas dygnet runt i 3 veckor eller nåt, kul va?! Haha, ojoj.. Älskar dig ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: