veroniicakarlssons

Sjuk

Kategori: Allmänt

Jaha, så var det dags igen! Jag blir egentigen inte sjuk speciellt ofta men sen i julas känns det som att det ständigt har funnits nån krämpa nånstans! Framför allt i huvudet, vilket jag kom på var för att jag spänner käkarna när jag sover, för jag vaknar alltid med jättespända käkar och huvudvärk :P Inte alltid, men förut var det ofta, nu har det blivit lite mer sällan. Men sen hade jag ju ont i halsen i typ 3-4 veckor för ett par veckor sedan. Aldrig sådär riktigt ont, men ändå så att det kändes och jag att jag blev störd av det, vågade ju inte träna o så i början, men sen orkade jag inte vänta så jag gjorde det ändå. Nu tycker jag att jag har mått bra i ett par veckor men då vaknade jag igår o hade lite sådär ont i halsen igen. Då tänkte jag, nej, inte igen.. Men det var inte samma sak den här gången för imorse mådde jag ännu sämre så den här gången var det något som faktiskt bröt ut! Och det konstiga är att jag e glad för det :P Nä, men nu har det ju iaf brytit ut en förkylning, då vet jag ju vad det är! Det e inge kul att bara gå runt o ha ont i halsen i flera veckor utan att det bryter ut, för då vet man ju aldrig om det håller på o bli bättre! Den här gången kommer jag ju känna när det börar gå över! MEN det var ju ganska dålig tajming för imorn kommer ju mamma o Hans upp o på torsdag kommer Mickes föräldrar.. så det e bara hoppas på att jag börjar må bättre VÄLDIGT snart så jag kan vara roligt sällskap :P

Jag skulle egentligen ha skola idag till 16 o sen åka o jobba... men jag gick hem från skolan 14.30 o ringde o sjukanmälde mig från jobbet! Så nu ska jag kasta mig i soffan med en filt o titta på tv istället! Och tycka synd om mig själv!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: