veroniicakarlssons

Snabbis!

Kategori: Allmänt

E hemma en snabbis på lunchen! Hade "naturmöte" på förmiddan vilket innebar att vi va ute i skogen och gjorde upp en eld och smälta snö till vatten :P Ja, jag vet inte rktigt varför men det ska tydligen va bra o kunna. O e man svensk så ska man tydligen veta hur mycket snö man behöver för att få en liter vatten anser vår lärare :P Jag va ju iaf tvungen o gå hem o duscha på lunchen, kan ju inte gå runt i skolan o stinka brandrök!

Nu ska jag tillbaka till skolan. De har delat upp miljömålen så man har fått 4 var.. de ska man kunna presentera också ska man ha ritat en bild till varje, så jag rtade 4 teckningar igårkväll! Ja, fråga inte mig vad det e vi gör på utbildningen! Men hela dagen idag e obligatorisk så det e tydigen viktigt det vi gör!

Nu ska jag byta om o kila iväg igen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: