veroniicakarlssons

Springa?

Kategori: Allmänt

Här sitter jag o snorar! Det verkar inte vilja gå över! Men det e bara näsan kvar nu så e nog ingen fara att börja träna igen! Jag har bara ett problem.. Jag glömde mina träningsbyxor hemma.. Vilket betyder att jag måste springa i mina mjukisbyxor och då har jag ju inga mjukisbyxor att ha resten av tiden jag e här. Tur att jag åker hem i övermorgon :P Men det e ändå ett problem, det e inte riktigt jag att gå hemma o slappa i jeans. Men, jag bör nog gå ut o springa idag! Båda sjöarna tänkte jag tvinga mig själv att springa.. men man kanske ska börja med bara råsta eftersom man precis har vart sjuk?! Och sen ta båda sjöarna typ på lördag kanske.. Vi får se! Kanske inte blir nåt överhuvudtaget! Kim ringde o sa att hon kanske tänkte springa hem från jobbet.. shit tänkte jag, då måste jag ju springa.. men sen ändrade hon sig, så då måste jag ju inte.. men jag kanske gör det ändå! Jag har ju trots allt med mig kläder för att springa för jag tänkte att jag skulle passa på nu när jag va i Sthlm, och det e lite varmare... Jag pratade med Micke för ett par timmar sen, då snöade det i Umeå. Jag blev förbannad! Tur att vi åker om en vecka. EN VECKA!!!!

Jaja.. Annars ska jag iaf iväg o träffa Kim ikväll o spela lite biljard o snacka lite! Helena bangade, hon måste hem o va fru åt sin man ;) För de e ju fru o man nu, galet!

Den 22 september ska jag bli faster, det e det nya datumet! Då kommer bäbyn som Fredrik säger!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: