veroniicakarlssons

Standby

Kategori: Allmänt

Hur funkar det egenltigen att flyga standby? Jag tänkte göra det hem nu.. men som jag förstod det så köper jag en biljett o sen är det ändå inte säkert att jag får flyga.. Om det e så tänker jag ju aldrig mer flyga stand by! För det e bara en hundring billigare, det e det ju inte värt! Aja..

Igår va vi o grillade hos kussen, o träffade lilla Lisa, mitt kusinbarn som e typ 1 år o 3 månader! Vi har inte träffats sen hon va typ ett halvår men hon va jätte oblyg o jättesöt! Så vi grillade o satt o åt o pratade o hade trevligt! Tyvärr var jag tvungen o gå direkt efter middagen, men det var tevligt ändå! Jag åkte in till stan o träffade sofia, sofias arbetskamrat, kim, claudio, helena o visar! Visar gick i vår klass i högstadiet, eller jag tror att jag har gått i samma klass som honom typ hela grundskolan! Men nu e han värsta pokerliraren tydligen som tjänar massa pengar på att spela poker, det va kul o höra lite om det! Helena hann jag tyvärr knappt prata med för hon var för upptagen av visar ;P Haha, nä, men hade vart kul o fått höra lite om hur de har haft det och brölloppet o så.. Men en annan gång kanske, typ i augusti? :P För sen åkte hon hem vid 23 när jag, kim, sofia, sofias arbetskamrat o claudio gick vidare o satte oss o snackade på ett annat ställe som faktiskt var mycket trevligare! Men men! Kom hem lagom sent o nu e jag pigg o glad o ser fram emot att få komma hem igen :) Glömde dock kameran hemma igår.. så det har inte blivit en enda bild den här veckan! Men jag lovar att fota håret när jag kommer hem så ni får se nya frissan ;)

Ikväll ska jag o Micke tydligen dansa salsa hemma i vardagsrummet för han ska hålla en salsalektion i veckan så han måste öva på mig ;) Undra hur ofta vi kommer ha det så i framtiden. Det e bäst vi skaffar barn snart så han får öva på dom istället :P Nää! Jag bara skojjar ;) Jag hjälper så gärna till!

Idag kommer AIK ta SM-guld i innebandy!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: