veroniicakarlssons

Stängt

Kategori: Allmänt

Idag har vi vart duktiga. Vi har spikat upp massa foton på väggen! Jättefint har det blivit! Jag lägger upp foton nån gång på det.. Har annars inte tagit så mycket foton i helgen, har inte orkat..

Igårkväll sjöng vi singstar, det va kul, alla sjöng o skrattade! Men vi hann bara med svenska hits och ABBA, sen var vi lite trötta i rösterna.

Min förkylning börjar bli bra nu, men då e det klart att man får mensvärk istället :P Så typiskt!

Nu siter jag o väntar på att vi ska åka iväg nånstans, för de stressade på mig o Micke med att spika upp fotona och göra oss i ordning, men nu sitter de ändå bara o snackar.. Aja, jag e inte stressad, de vill ner på stan men det e typ inget öppet ändå så..


Imorn bär det av hem till Sthlm, härligt att få träffa vänner!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: