veroniicakarlssons

Veckan

Kategori: Allmänt

Nu är veckan lite mer planerad! Idag blir det plugg hela dan! Vilket e ganska skönt för då behöver jag inte stressa, o jag kan sitta in på natten om det skulle vara så. Men jag har iaf kommit igång nu o det känns inte såå hemskt även om jag hellre skulle va ute i det fina vädret! Jag kanske går ut o springer senare, beror på hur det går med pluggandet!

Imorn ska jag klippa mig kl 12 nere i sumpan! ÄNTLIGEN!! Jag är så trött på mitt hår o det e svindyrt o klippa sig i Umeå. Hade aldrig trott att det skulle va dyrare med nåt där än här, men det e typ 200 kr dyrare där! Helt sjukt! Så imorn ska jag gå o klippa mig där Tezz o mamma klipper sig! På kvällen ska jag o Tezz o några av hennes kompisar till syster o bror o käka middag o lyssna på lite stand up! Blir nog skitkul tror jag!

På torsdagkväll ska jag Kim o Helena spela lite biljard i fridhemsplan! Har försökt få tag i Sofia också men hon svarar inte när jag ringer.. Jag har ju sagt till henne innan jag kom att jag tänker umgås med henne varje dag på dagtid eftersom hon e ledig då :P Men om hon inte svarar när jag ringer så kan vi ju inte umgås!

På fredagkväll ska vi till fridays o festa lite!

Så veckan kommer bli rolig! Förutom idag dårå eftersom jag fortfarande MÅSTE plugga! O nu e det dags igen för pausen e slut...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: