veroniicakarlssons

Äntligen sommar!

Kategori: Allmänt

Ja, nu har sommaren kommit till sthlm! Det har varit varmt i typ en vecka snart! Skönt!

I tisdags åkte jag o träffade sofia o åt lite lunch o sen gick vi o handlade lite på Maxi o sen gjorde vi inte så mycket mer :P Jag kände mig helt död o gick hem o däckade på soffan! Började kolla på Tezz sex and the city-box och tog det bara väldigt lugnt! Aston va ju kvar hos Micke så honom behövde jag inte oroa mig för utan kunde bara ta hand om mig själv för en kväll ;)

Onsdag var det dags att jobba igen. Det e skitkul o jobba nu tycker jag! Ja, jag e lite knäpp, jag tycker det e kul o jobba på McDonalds :P Ligger i blodet kanske :P Efter jobbet åkte jag hem o då hade Micke o Aston kommit o då åkte vi iväg o tvättade Fredriks bil både utvändigt o invändigt! Det var jobbigt! Jag ska aldrig skaffa bil, för Fredrik sa att han hade dammsugit den nyligen, o den va jätteskräpig :P Så det ska man tydligen göra ofta.. När vi kom hem kom Tezz strax efter, hon har ju vart bortrest sen vi kom hem. Så det va trevligt att få träffa syster lite också!

Igår jobbade jag också och sen kom Micke o Aston också åkte vi till Mickes syrra o hennes kille i åkersberga och åt middag o tog en promenad runt området!

Och nu e det fredag op jag har absolut inga planer! Det e första dagen sen jag kom till sthlm som jag inte har en anaing om vad jag ska göra! Eller okej, jag vet lite.. jag måste städa o tvätta.. men det måste man ju typ göra på kvällen när det e svalare ute, annars dör man ju! Jag ska iaf helt enkelt ha en lugn fredag! Jag o Aston ska ha fredagsmys sen tror jag! Men nu ringde sofia så det kan hända att jag o Aston åker o träffar henne o Liam en stund sen!

Nä, nu har Aston somnat så jag ska passa på att gå o lägga mig o läsa lite!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: