veroniicakarlssons

Det e mycket nu :P

Kategori: Allmänt

I söndags skulle jag äntligen få sovmorgon o ta det lugnt hela dagen o det såg väldigt bra ut för Fredrik o Leyla ville att Aston skulle sova inne hos dem. O det var ju bra, då skulle jag inte vakna av honom! Men, det gick ändå inte bra.. 05.20 vaknade jag första gången, när jag legat o småsovit fram o tillbaka till kl 8 så gav jag upp o gick upp! Efter att ha ätit frukost med Fredrik o Leyla så åkte jag o Aston till rålambshovsparken o träffade Micke o låg o solade lite o käkade lunch o sen åkte vi hem till oss o gjorde inte så mycket mer den dagen.. På natten var Aston dålig i magen så Micke fick gå ut med honom två gånger.. men jag fick sova vidare för jag skulle ju upp o jobba igår!

Det gick bra o jobba, va kul o va tillbaka! Va kassachef så det va skönt, då behöver man inte stå fast i en kassa hela tiden! När jag kom hem igen hade Micke o Aston väntat på mig hela dan så då duschade jag lite snabbt o sen åkte vi hem till Micke där Aston nu ska va i några dagar. Vi var lite oroliga för hur det skulle gå med honom o katterna eftersom han e ganska intensiv, men det gick bra. De är rädda för varandra men samtidigt lite nyfikna, oftast ligger de en bit ifrån varandra o stirrar på varandra. Men det gick bättre än vad vi trott!

Nu ska jag strax iväg o träffa Sofia o sen måste jag hem o tvätta! Men ni ska få några bilder först!

(Och, ja Tezz, Micke o Aston sover hos oss imorn!)


Aston trivs i Tezz säng!


Eller hos Fredrik i mammas säng..


Eller hos Leyla på golvet!


På promenad där Mickes föräldrar bor.






Sen var det för varmt så Aston kröp in o gömde sig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: