veroniicakarlssons

En helg i Grängesberg

Kategori: Allmänt

Jag ska försöka hinna uppdatera lite nu.. Fredrik kommer ringa om en stund o då ska jag åka till jobbet, men jag skriver så mycket jag hinner :P

Tidigt i torsdagsmorse gick jag o Micke till tåget för att åka till pappa o Paula. Båda två var jättetrötta, men vi hamnade brevid en trevlig mamma o hennes son som var på väg till säfsen så vi satt brevid dem på båda tågen o snackade hela resan istället för att sova :P Väl hemma hos pappa fick vi frukost o sen orkade vi faktiskt vara vakna tillräckligt länge för att hinna gå på promenad ner till sjön med Paula medan pappa var o jobbade. Men sen var det dags att sova en stund! Resten av helgen så ungefär ut så för min del. Jag sov, åt, sov, gick på promenad.. nä, vi spelade lite spel också o tittade lite på friidrotten. Men helgen blev precis så lugn som man vill att den ska va när man åker till pappa o paula! Micke fick dock va lite mer aktiv. Han fick följa med pappa o kasta gamla fönster o då fick de punka så de fick byta däck också :P

Aston skötte sig jättebra! Vi trodde han skulle va galen, men han fick veta av flickvovvarna på direkten att här var det inte han som bestämde o nån lek blir det inte! Men han fick va med ibland o dela matskål eller ligga under köksbordet eller i sängen med de andra vovvarna o då var vi lyckliga ;)

Det blir bilder när jag har min egen dator, glömde sladden till kameran så måste ha min egen dator där jag kan sätta i minneskortet!

Idag ska jag strax till jobbet o jobba verkligen heela dan, får se när jag kommer hem ikväll, ingen aning! Imorn ska jag bara jobba 12-16, sen åker jag till Micke o Aston. På torsdag på dan ska jag nog leka med Aston, Sofia o Liam o sen blir det grönan på kvällen! På fredag e det jobb o sen kräft- och räkätande med familjen o på lördag fyller jag år o då blir det fika o AIK-match.. på söndag blir det födelsedagsfika för Sandra o sen antagligen bio o måndag, tisdag e det jobb igen.. Får se när jag hinner titta till bloggen ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: