veroniicakarlssons

Födelsedag!

Kategori: Allmänt

Ja, idag blir det födelsedagsfika! Så egentligen har jag inte tid att blogga men jag gör det ändå för egentligen skulle jag va ute med Aston nu o gå på långpromenad men just som vi kommer till råstasjön så ringer Fredrik o säger att han vill gå på promenad med Aston! Gärna för mig, då hinner jag göra annat, så det var bara att vända o gå o lämna Aston till Fredrik! Tack :)

Jag vet inte riktigt vad som häntr sen sist.. men i torsdags va iaf jag, Micke, Sofia, Samart o Liam på grönan! Det va kul! liam åkte stora karusellen vid ingången, tekopparna o kärlekstunneln! Igen, igen, igen! Haha, han e söt! Vi åkte faktiskt insane! Den var helt insane! Men jäkligt rolig! Men vi åkte bara en gång - det fick räcka så för den här gången, men man kommer definitivt åka den igen!

Igår hade vi lite kräft- o räkskiva hemma. Sen skulle jag på inflyttningsfest hos Kim, men Fredrik lät mig aldrig gå så när jag väl kom dit så somnade Kim efter 1½ timme :P Så då åkte jag hem o umgicks lite igen! Så det blev ganska sent inatt så Aston lät mig sova ända till 9 då han vaknade av mamma! Men mamma gick ut med honom i regnet :) Tack! :) Kl 13 blir det fika o kl 16 ska jag Micke o Tezz på AIK-matchen! De leder ju allsvenskan just nu så ska bli grymt kul o gå o kolla!!

Förresten, jag har fått lite paket också! Glass-skålar, en glass-skopa, 100 kr till glass, en tändare man har typ när man campar med Veronica ingraverat och en flaska äppellikör! Tack mamma!

Kommentarer

  • Paula säger:

    JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR

    Grattis på födelsedagen

    P&P

    2009-08-22 | 21:50:11
    Bloggadress: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här: