veroniicakarlssons

Födelsedagsfirande!

Kategori: Allmänt

Ni kan inte gissa vad Fredrik o Aston gjorde på sin promenad igår! Var o köpte märgben.. vilken lycka! ;) Aston ville absolut ha märgbenet för sig själv, morrade så fort nån ville ta det - men jag tog tag i hans halsband o tog bort honom o tog benet o efter det kunde jag ta det utan att han gjorde nåt, men han testade alla som försökte första gången! Man kan säga att Aston också fick fira, först lekte han med presentpapper o sen fick han märgben, vilken dag! Men han sov nästan hela tiden när gästerna va här, o va han vaken så va han superlugn! Duktig!

Fikat igår var trevligt! Jag fick massa fina pressenter, mest pengar som jag ska använda till o shoppa loss på intersport, behöver mjukisbyxor o regnkläder framför allt! Sen fick jag armband, halsband, parfym, en film o ett par gympaskor! Skitsnygga gympaskor fick jag av Micke - lite för små dock så jag ska byta de idag!

Efter fikat gick jag, Tezz o Micke till råsunda för att titta på AIK! Det var skitkul, men tyvär kvitterade Kalmar till 1-1 i andra halvlek! Ändå, bra med oavgjort mot Kalmar tycker jag, det e viktigt att ta poäng mot topplagen o det gjorde vi!

Efter matchen påbörjade Micke sin resa hem till Älta för hans föräldrar skulle va hundvakt till Aston medan vi va på match. Men när jag kommer hem så kommer Aston o möter mig vid dörren! Hmm.. mamma skulle ju bort på eftermiddagen.. O jag ser Hans jacka i hallen.
"E ni kvar?" frågade jag
"Ja" svarade Mickes mamma
"Men.. men Micke e ju på väg hem" sa jag
"Då får du nog ringa honom" sa mickes mamma
"mm..det e nog bäst!" svarade jag

Haha, Micke hade hunnit till Odenplan så det var bara o vända. När han kom tillbaka gick vi ut o åt innan Mickes föräldrar åkte hem o Hans skjutsade mamma till hennes kompis som hon egentligen skulle till på eftermiddagen :P O jag, Micke, Tezz o Aston promenerade hem över golfängarna!

Idag blir det att tvätta o sen fika för Sandra som fyller år imorn o sen bio ikväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: