veroniicakarlssons

Förföljd

Kategori: Allmänt

Jag o Micke har vart ute o sprungit! Duktigt!! Vi har nu påbörjat vår nya livsstil! Hihi.. Eller, nä, det e fan inte kul iaf :P Jag har inte rökt sedan onsdagkväll.. så snart två dygn utan cigg... Ja, det e jobbigt. Och ja, jag e duktig! Lite småtjaffs med Micke blir det väl.. men det e inte bara jag som e gnällig då ;) Tror jag.. Livsstilen går också ut på att dra ner på alla godsaker, alltid äta sallad till maten och träna regelbundet. Träningen har vi väl vart ganska duktiga på innan också, framför allt Micke, men det ingår iaf i vår livsstil nu ;)

När vi kom in från joggingrundan så förföljde Aston oss vart vi än gick :P Det går väl sådär för honom att vara ensam just nu.. han e lite för uppjagad mest hela tiden.. men han har nog lugnat sig igen snart! O så mycket ensam ska han ju inte behöva va även när vi börjar skolan.

Det ingår också i vår nya livsstil att äta nyttiga mellanmål i skolan, jag ska ha med mig morötter och blomkål, o Micke måste sluta med sin dagliga cola med twix ;)

Nä, nu ska vi kolla på fotboll! Ja, Fredrik, det e DAMFOTBOLLEN vi ska titta på! DAMFOTBOLLEN!!!!!

Kommentarer

  • Brorsan säger:

    Ja damfotboll. Det heter damfotboll. Därför ska dom inte marknadsföra det som fotbolls-EM. Det är u falsk marknadsföring.

    2009-08-28 | 20:04:15
  • Paula säger:

    Lycka till nu med rökstoppet, vi håller tummarna och du är envis, då går det jättebra!

    Kramen P&P

    2009-08-28 | 21:24:15
    Bloggadress: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här: