veroniicakarlssons

God morgon!

Kategori: Allmänt

Äntligen fick jag sova tills jag själv vaknade! Det har inte hänt sen vi kom till Sthlm tror jag! Antingen har jag vaknat av Aston eller av väckarklockan, men idag vaknade jag typ 10 min innan väckarklockan! Skönt!

Igår efter jobbet var jag på Ikea med Leyla o Fredrik.De shoppade massa saker till hemmet, inredning o sånt, o jag shoppade bara praktiskt, typ matlådor :P Men jag hittade en billig hundsäng också, som man kan tvätta i tvättmaskin och torktumla!! Perfekt! Det bästa med Ikea va att mamma sa att jag skulle betala med hennes Ikeakort.. o jag trodde jag kanske skulle handla för ett par hundra, men det blev lite mer än så - men hon insisterar på att jag inte få betala tillbaka det :P Sen försökte hon säga att hon skulle betala min mat också för vi va på pizza hut och åt efter Ikea, men där gick gränsen :P Hon e snäll hon! O idag fyller hon år förresten, så grattis mamma!!

Idag ska jag jobba 11-20, men sen e jag ledig ons-sön! Skönt! Åker till pappa på torsdag o hälsar på över helgen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: