veroniicakarlssons

Intersport

Kategori: Allmänt

Detblev Intersport idag! O jag lyckades handla upp alla födelsedagspengar o lite till! Micke hade ju köpt gympaskor till mig som va för små, så jag bytte dem, men samma modell fanns inte i min storlek så det blev ett par andra. Ett par vita puma med guldrand, skitsnygga! Fast egentligen ville jag ha såna som jag fick, de va också skitsnygga! Men jag e nöjd! Men de jag köpte nu va lite dyrare för de Micke hade köpt va på rea.. Jaja, inte så farligt! Förutom skirna blev det ett regnställ, McKinley - röd jacka o svarta byxor. Väldigt nöjd med jackan, den va väldigt väldigt snygg! Byxorna va lite konstiga.. men men.. de ska jag inte använda lika ofta som jackan o det va paketpris o jag behövde regnbyxor också så det va bra iaf! En fleecetröja blev det också, svart, enkel, tunn - passar bra under den nya jackan! Och sist men inte minst 2 par mjukisbyxor, båda va så snygga så jag kunde inte välja! Mycket mycket bra shopping på intersport idag! Tack för presentkort o pengar - detta var välbehövligt! Nu har jag allt jag behöver för i höst!

Sen blev det fika hos Anna - mycket gott! Jag har även läst lite o sen sovit lite. Både Aston o Micke sov så jag gick också o la mig :P

Imorn innan skolan ska jag gå o handla lite. Sen är det kursintro 13-15. Mjukstart!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: