veroniicakarlssons

Ledig

Kategori: Allmänt

Nu e jag ledig i 5 dar, lyx! Igår jobbade 11-20, är inte alls förtjust i det passet!! 10-19 e det senaste som e ok att jobba! Om man inte jobbar bara kväll eller natt dårå, det e också ok! Men, nu e jag ledig iaf!

Igår var jag o Fredrik på peugot på min rast och skulle fixa hans bil, för ena listen på dörren gick söndert i biltvätten. På väg tillbaka smet han in innan en lastbil i en rondell o efter lastbilen kom det många bilar.. så jag blev ståendes. Haha, när jag aldrig kom så trodde han att jag hade krockat! Han blev jätteorolig! När jag kom till jobbet hade jag två missade samtal på mobilen från honom o hans bil står inte på jobbet. Nä'r jag ringer upp så har han åkt tillbaka för att kolla efter mig också har vi missat varandra på vägen! Haha!

Idag ska jag få träffa mina älsklingar igen! Har inte träffat de sen i söndagsmorse, o då låg jag typ halvdöd så man skulle kunna säga i lördags! Många dagar! Har känts lite tomt att inte ha Aston här, han e ju min bebis! Men idag får jag träffa båda två ända tills på söndag! För imorn åker vi till pappa o Paula o hälsar på. Och jag har en känsla av att det som förr var att åka bort för att typ sova en helg den här gången kommer bli att vara mer vaken än någonsin. Pappa o paula har ju två hundar o Aston e ju inte direkt den lugnaste valpen.. Ja, vi får se hur det går - spännande ska det bli. De kanske kastar ut oss efter 1 dag :P Fredrik säger att till och med han som älskar hundar kan ha lite svårt för Aston..att han lixom får panik o inte vet hur han ska få honom lugn.. hmm.. vänta ni bara! Om ett par år kommer han va väärldens duktigaste! ;)

Kommentarer

  • Paula säger:

    Välkomna hit! Försov er nu inte imorgon bitti!

    P&P

    2009-08-12 | 18:43:15
    Bloggadress: http://paulaz.se

Kommentera inlägget här: