veroniicakarlssons

Ni har saknat..

Kategori: Allmänt

..den tiden då jag bloggade ofta ;) Men nu e jag tillbaka! Bra va? :D

Idag vaknade vi typ innan 8 :P Det va bra.. vi fick tag i veterinären som vi försökt få tag på i en vecka. Problemet var att jag tydligen inte var så vaken.. så jag bokade en tid för Astons kastrering en dag då vi egentligen inte kan :P Tisdag den 13e oktober kommer vi hem från sthlm kl 06.30 på morgonen.. o han ska va hos veterinären kl 9 för kastrering.. e det sjysst eller? När han har åkt tåg en hel natt o kanske inte sovit så bra? O då ska han till veterinären o opereras? Vad tycker ni? Det kanske går bra ändå..

Aja, vi har vart o handlat också o då fick Aston va ensam, det har han inte vart på en månad men det gick bra! Sen har vi inte gjort så mycket mer..

Aston fick sin hundsäng igår.. han trivs i den! Han sov iaf i den typ halva natten innan han kom upp o la sig i vår säng :P 

Ikväll e det rea på lycknis.se.. då ska jag köpa kurslitteratur! Woho, inte! Vi ska ut o springa sen också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: