veroniicakarlssons

Sista dagen i storstaden!

Kategori: Allmänt

Ja, imorn bär det av hem till Umeå igen! Det ska bli jätteskönt att få komma hem! Få lite rutin på livet, men framför allt på Astons liv. Känns som att han behöver det just nu så det blir hund av honom nångång ;) Nä, han har faktiskt varit jättelugn de senaste dagarna, han har vart magsjuk stackarn! Han äter kattfoder hemma hos Mickes föräldrar o det klarar hans lilla mage inte av! Igår var han helt däckad. Bajsade typ vatten o spydde o låg o sov! Stackars liten! Men nu e han bättre!

Jag har jobbat måndago tisdag, men nu e det slut med det. Den här sista dagen blir det att umgås. Jag o Aston ska snart gå ut (i regnet) o gå o möta Sofia o Liam i centrum o handla lite lunch, sen ska vi hit o laga lunch o äta! I eftermiddag/kväll ska jag träffa Kim o Helena om det går att lösa på nåt sätt - Helena är en upptagen person!

Idag va jag hos tandläkaren, undersökning o borttagning av tandsten! Usch! Tycker inte om att ta bort tandsten! Måste, verkligen måste bli bättre på att använda tandtråd! Ett hål hittade hon också.. på en visdomstand! Inte bra.. ¨så nästa gång jag kommer hit måste jag ha sparat ihop pengar till att laga hål!

Nä, nu ska jag mysa med vovven!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: