veroniicakarlssons

Sommarbilder

Kategori: Allmänt

Börjar med lite bilder från kräftskivan..


Fr vänster: Kim, Micke, Helena, Jag, Malin och Claudio


Sofia var självklart där också, det var ju vår kräftskiva!


Efter kräftorna gick vi ut och njöt av solen! (Malin och jag)


Kim o Sofia


Aston fick också va med såklart! Men han fick ha koppel under breännbollen! ;)


Vad händer på den här bilden egentligen? Ser ni vilken fin kväll vi fick förresten? Fortfarande linnen när det blivit mörkt!


Ja, det var helt enkelt en trevlig kväll!


Ja, imorn kommer det bilder från när vi var hos pappa o Paula!

Kvälen bjöd på te i soffan. Micke siter nu och tittar på sagan om ringen så jag passar på att fixa lite med bilder på datorn.. har organiserat mappar o grejer! Har även köpt kurslitteratur för 800 kr o nu ska jag skriva upp mitt schema i min kalender..

Natti natti! Hörs imorn! Då ska jag till biblan och passa på att låna böcker innan alla andra gör det! Det e första gången jag har sån här framförhållning!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: