veroniicakarlssons

Stockholm

Kategori: Allmänt

Det har varit hektiskt att komma till storstan! När vi kom i onsdags så umgicks jag med familjen. Fredrik o Leyla bor hos mamma just nu medan de gör om i sin lägenhet så det var fullt hus förutom att Tezz saknas för hon e bortrest o kommer hem imorn! Aston hade svårt att komma till ro på en ny plats så han somnade inte förän vid 24 o vaknade sedan igen kl 1 o behövde gå ut.. Jag var trött efter resan och var väl lagom glad på honom då.. Men sen sov han ända tills mamma o Fredrik skulle åka till jobbet ca 7.30 på torsdagsmorgonen. Ja, det var bara att gå upp o gå ut! Men sen somnade vi båda om i nästan 2 timmar, skönt!

På torsdagkvällen var vi bjudna till Mickes kompis Stoffe (som var o hälsade på oss tidigare i sommar) o hans tjej Lollo på kräftor. Det blev en trevlig kväll som efter lite för mycket att dricka slutade med att vi gick o badade! Haha! Ca 3.30 kom vi hem till Micke o jag hade bstämt mig för att åka hem vid 8 på fredagsmorgonen för att hundvakterna här hemma skulle få lugn o ro! Så jag gick upp igen 7.30 men hade tur och fick skjuts av svärmor ;) Väl hemma blev det frukost med mamma o Leyla o sen lite sömn innan jag o mamma åkte o träffade mammas kompis sivan o hennes hund Mitra för promenad o fika! Mitra ville inte leka alls o sa ifrån till Aston. Det var bra, då blev han ganska lugn! Väl hemma igen var både jag o Aston trötta.. mest Aston :P Han sov men jag höll mig vaken av någon konstig anledning.. När Fredrik kom hem från jobbet åkte vi o köpte pizza o hade en lugn kväll tills klockan blev strax efter 21 då det var dags för nästa äventyr! Då gick jag ner på sumpan o träffade Kim o Sofia o tog ett par cider o satt o snackade! Det var jättetrevligt, men stället stängde 24 vilket var bra eftersom min sista buss gick strax efter. När jag kom hem blev det en runda med Aston o sen sömn ända tills väckarklockan gick igång 7.50 då det var dags att gå upp o göra sig i ordning för att gå hem till Helena för att Aston skulle få leka med hennes lilla valp! Och de lekte o lekte tills jag tyckte det räckte och gick därifrån. Då var Aston jättetrött! Vi gick till Kims nya lägenhet o tittade en sanbbis o sen åkte vi hem.

O nu sitter jag här! Snart ska jag, mamma, Fredrik o Leyla dricka kaffe o sen ska jag ta det lugnt resten av dagen. Imorn ska jag o Aston ta sovmorgon o sen ha en slappardag innan det e dags för honom att flytta hem till Micke i några dagar o för mig att börja jobba!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Haha snacka om fullspäckat schema! Tur du ska ta sovmorgon imorgon, det kan ni behöva! Jag behöver också en och ska äntligen få min imorgon. Har jobbat sex dagar i rad nu så är lagomt mosig i skallen och tung i ögonen...

    Godnatt!

    2009-08-01 | 22:06:40
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/
  • Teresia säger:

    Har du sagt åt Micke att han och Aston ska vara hos oss onsdag kväll till torsdag förmiddag? Puss på dig sötnosen!

    2009-08-03 | 13:51:21

Kommentera inlägget här: