veroniicakarlssons

Tilbaka i gamla vanor..

Kategori: Allmänt

Haha, det tog inte lång tid.. Den här dagen verkar bli exakt så som varje dag såg ut under sommaren i Umeå innan vi åkte till Sthlm. Vi gick upp o åt frukost.. sen spelade micke tv-spel innan han gick o tränade. Jag o Aston mötte Micke vid biblioteket när han hade tränat färdigt. Sen gick vi hem o åt lunch o nu sitter Micke i soffan o spelar tv-spel o jag sitter framför datorn med en kopp kaffe.. Skillnaden är att jag på den tiden hade gått ut o rökt nu.. definitivt! Men nu sitter jag kvar här o tänker på att jag hade gjort det förr istället. Nästan lika bra? Nja.. om några månader känns det nog helt underbart. Men jag måste få säga att jag e duktig. Jag kan inte se att jag kommer ta en cigg igen, jag vet hur besviken Micke skulle bli. Och jag med, jag vill lägga mina pengar på annat. På semstrar, o Aston, o annat roligt som man kan göra för alla dessa pengar man sparar på att inte röka! Nä, det e färdigrökt för min del, jag har bestämt mig! Jag har bara en regel. Fråga mig aldrig hur det känns, eller om jag e sugen på cigg. Jag kan svara nu på en gång, det känns förjävligt och jag e sugen på cigg. Dessa frågor har en förmåga att komma just under de stunder då man faktiskt inte tänker på att röka, så börjar man tänka på det ändå..

Haha, ja, jag e ganska sugen just nu. Nytt ämne.. Imorn ska jag ut o springa igen. 2 km blev det igår, o det blir det imorn också.. sen blir det 4 km igen. Jag ska köpa gymkort i början av oktober för då tycker jag att det e för mörkt o gå ut o spirnga själv på morgonen o kvällen, så då ska jag nog börja med spinning, body pump och core. Jag känner ett sug efter att träna just nu, det e skönt för det gjorde jag verkligen inte innan jag o Micke va ute o sprang igår. Men jag börjar lugnt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: