veroniicakarlssons

Tillbaka till verkligheten

Kategori: Allmänt

Idag börjar skolan :) Ska bli jättekul, jag har verkligen längtat! Konstigt va? Jag har redan läst tre kapitel i första boken vi ska ha :P Haha :P Men jag börjar inte förän 13.

Imorse gick Micke upp strax efter 7. Han fick dra upp Aston ur sängen när de skulle gå ut, men hade han inte gjort det hade Aston väckt mig en halvtimme senare o behövt gå ut! Sen sov jag o Aston gott tills min väckarklocka gick igång vid 9. Då var Aston hispig o ville ut på direkten men han fick snällt vänta medan jag åt frukost o borstade tänderna. Sen tog jag en ryggsäck också gick vi till Maxi o handlade lite. Anledningen till att Aston va hispig va självklart för att han än en gång var lös i magen.. Jaja.. Han fick sitta utanför affären när jag gick in o handlade. Vilken mental träning!!! Han har gjort det förut, väldigt korta stunder. Idag blev det kanske 10 min, o han va helt slut när vi gick hem. Nu ligger han i soffan o lyssnar på ljuden utanför fönstret! Snart kommer Micke hem, då e det dags för lunch! O efter det e det skola för min del :)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Tjoho! Jag har överlevt! ;D Kan du fatta det?!? Det var 6 styckna från vår (eller menar ju min) :P klass där och sedan var det typ 16 från termin 6 och jag blev såklart placerad långt ifrån gruppen termin 5, men de satt alla tillsamman.. haha det kanske var en kupp?! Men det gick bra iaf, dock fick tydligen en av mina handledare veta så sent som i fredags att jag skall komma och de andra två vet fortfarande inte-kul va?! Sjukt! Jaja, så studiebesöket alla ska göra på sina blivande praktikplatser imorgon gör jag nog inte..

    Hur gick det för dig då?

    2009-08-31 | 16:19:12
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: