veroniicakarlssons

5 år <3

Kategori: Allmänt

Imorgon har jag o Micke varit tillsammans i 5 helt underbara år! Mycket roliga saker har hänt under åren (och även några tråkiga). Vi har testats på måga sätt men klarat alla utmaningar och idag finns det inget vi är så säkra på som på varandra!

Jag vet ingen annan människa med så fina egenskaper som min älskling! Han är snäll, omtänksam, smart, härlig, underbar.. han är ALLT för mig! Dessutom är han ganska snygg ;) Han gör mig lycklig varje dag, med honom är jag verkligen trygg och jag skulle aldrig kunna önska mig mer än vad han ger mig!


Jag älskar dig Micke!
För alltid!

Kommentarer

  • Paula säger:

    Grattis till er på femårsdagen!

    Kram från pappa o Paula

    2009-12-26 | 21:11:32
    Bloggadress: http://paulaz.se
  • Test säger:

    Test

    2009-12-27 | 22:13:21

Kommentera inlägget här: