veroniicakarlssons

Återställd

Kategori: Allmänt

Nu är Aston helt bra igen! Eller ja, vi får se hur mycket energi han har idag, han har inte haft så mycket de senaste dagarna, men magen e iaf bra! Han fick den sista portionen ris och fisk utblandat med foder nu på morgonen, ikväll kör vi som vanligt med bara foder igen!

Både jag o Micke e lediga idag, vi ska ner på stan o julshoppa lite. Eller han ska fixa julklapp till sina föräldrar o vi ska kolla lite på selar till Aston. I julklapp lär han få en bältessele och en dragsele. Inte för att han drar, men för att han ska göra det i Åre, plus att den är bra att ha när han spårar!

Igår fixade jag kursplanerna från mina terminer på socionomprogrammet, imorn ska jag skriva ut betygen och sen ska jag gå till min kursansvarige och förhoppningsvis får jag slippa 15 hp nästa termin o jobba lite då istället! Skulle va grymt bra ekonomimässigt sett ;) Jag hoppas verkligen att han säger ja!

Nu ska jag dricka mitt te!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: