veroniicakarlssons

En dag kvar

Kategori: Allmänt

Bara en dag kvar i skolan nu! Så jäkla härligt! Har ett två timmars seminarium imorn. som tydligen ska vara föreläsning, förberedelse för seminarium och seminarium.. hmm, lycka till med tiden säger jag bara! Efter skolan imorn ska jag ta influensavaccinet, har inte kommit iväg o gjort det än men imorn är det dags!

Igårkväll när jag satt o pluggade så ringde en granne o frågade om vi kunde ta hennes och en annans hund idag. Det hade kört ihop sig rejält. Självklart kunde vi det så idag hade vi tre hundar här ett par timmar. Aston var alldeles till sig! Den ena hunden sa till honom hela tiden, men så fort han slutade så var det som att hon skulle fram o reta honom. Haha, han blev väldigt frustrerad! Vi va ute o lekte i snön lite också! Väldigt kul hade vi :)

Innan vi va hundvakt var jag i skolan o gjorde grupparbete så nu e vi färdiga med det, känns galet bra! Har ingen grupp att tnka på under ledigheten utan bara mitt eget plugg som ingen annan påverkas av, det känns jäkligt gött! Och tack vare att jag faktiskt har suttit o pluggat så mycket som jag har så ska jag nog kunna vara ledig drygt en vecka under lovet också! Känns riktigt bra!

Ja, imorn e som sagt sista dagen i skolan, fredag e sista dagen i Umeå o på lördag morgon rullar vi in på Stockholms central igen! Ska bli skönt att komma hem! Jag vet att jag har sagt det förr, men det tåls att sägas igen! Jag saknar ju alla i Sthlm! Speciellt Melissa, jag vet att hon har massa saker att berätta för mig nu när hon börjat snacka ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: