veroniicakarlssons

Ett par dagar

Kategori: Allmänt

Nu var det ett par dagar sen jag skrev.. det händer lixom inte så mycket i livet! Om en vecka sitter vi iaf på tåget mot Sthlm och det känns hur bra som helst att få komma dit ett par veckor. När man vart där ett tag är det liksom skönt att komma hem igen och det kommer kännas bra att tycka att det är skönt att komma hem för det känns inte riktigt så nu. Jag är så trött på att dagarna ser likadana ut. Idag har jag inte pluggat, kunde inte förmå mig att göra det när jag kom hem, men då har jag ju ändå suttit och tänkt på det hela kvällen istället. Jaja, bara jag får gjort det jag ska i helgen så!

Va idol-final ikväll, rätt person vann - det var bra! Calle var inte lika bra, han behöver utvecklas lite mer tycker jag!

Imorn blir en rolig dag iaf! Ser fram emot att få va finklädd o festa lite tillsammans med Micke. Det jobbiga är att jag o Aston hade en riktig dunst idag vilket ledde till att jag har blåmärken på armen o ena handen, men men :P Nu e vi vänner igen, men fyfan vad jag är trött på att han bits!!!

Nu tänker jag gå o lägga mig så jag e på topp imorn :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: