veroniicakarlssons

God Jul

Kategori: Allmänt

Igår var det julafton! Det var en riktigt mysig dag! Den började med att Aston ville att jag skulle gå upp redan vid 7.30, när jag väl gjorde det så tog han min plats :P Han lurades alltså bara men jag tvingade ut honom ändå :P
Vi va hos Micke så sen blev det julfrukost med hans föräldrar innan vi slog in alla paket o åkte till hans mormor o morfar, där även hans syster och moster var! Vi fikade, delade ut paket, kollade lite på Kalle, käkade middag o umgicks och mös! Sen kom mamma o Hans o hämtade oss så okte vi vidare till min moster o kusiner där vi fortsatte äta o sen delade ut mer paket o fikade än en gång. När vi väl kom hem efter 1 nångång var vi trötta o sov!

Idag har vi bara tagit det lugnt, strax ska vi fika lite o sen ska jag plugga!

Imorn blir det kusinfika o kanske Kista för att köpa en tröja!

På söndag tänkte jag o Micke gå på centralbadet, idag kom vi på att vi inte har med oss badkläder :P Så vi ska nog iväg o käka brunch istället! Sen kommer pappa o Paula på söndag också så då ska vi umgås!

Hoppas ni har haft en fin julafton ni också!

Lite julklappar förresten, jag fick: kläder, pengar till Åre, mössa, hundbok, stekpanna och kalender x 3 :P
Aston fick typ mest julklappar: godis, grisöra, ben, aktiveringsleksaker o kokbok :P

Nä, fikadags!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: