veroniicakarlssons

Jag älskar dig

Kategori: Allmänt

Jag har lärt Aston ett kommando som heter "Jag älskar dig". Eller jag håller på och lär honom det :) Jag säger "Jag älskar dig" och han "puffar" mig på munnen med nosen. Haha skitsött!

Annars händer det inte så mycket i livet.. håller på att göra fiskgratäng, det tar lång tid. Ska plugga ikväll.. ja, det är mitt liv just nu!

Förresten askul att både Tezz o Fredrik trackar Micke på FB angående att han satte in 500 kr på mitt konto utan att veta varför :D Klockrent!!!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Men stackars Micke! Klart han förde över pengarna om du sa det, tyckte det var sött ja! ;)



    När blir det fika då?! :D

    2009-12-08 | 19:47:14
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/
  • Teresia säger:

    Det vore sött av honom att föra över pengar till mig också:)

    2009-12-08 | 20:28:02

Kommentera inlägget här: