veroniicakarlssons

Jag tackar nog nej..

Kategori: Allmänt

En av Mickes kompisar erbjöd sig att ta hand om Aston igår om vi behövde hjälp någon gång. Sen berätade han hur dåliga vi var på att uppfostra Aston, att vi behöver trycka ner honom och visa vilka som är ledare för det vet han tydligen inte. Och när Aston får slicka oss i ansiktet så tar han över ledarskapet. Jo, så är det visst. Haha, jag tackar nog nej, vi klarar oss utan den hundvakten ;)

Gårkvällen var rolig. Sittningen var väl sådär egentligen men resten av kvällen var grymt kul. Vi dansade, snackade, spelade black jack och var fulla o glada ;D

Aston hade skött sig bra hos Anna, så han kanske kan få va där nästa år igen ;) Men då har de ju en bebis så han får lugna sig en smula i så fall ;)

Idag har vi bara tagit det lugnt. Ja, förutom när vi hämtade Aston då. Tog en konstig väg hem så vi kunde ha Aston lös. Han sårang som en tok, han har typ sovit sen dess. Men jag tror han blir väldigt trött av att va hemma hos någon annan, så mycket intryck. Han hade nog saknat oss iaf för han va väldigt glad när vi kom och ikväll har han legat i våra knän i soffan o myst!

Jag har faktiskt pluggat också, läst en proposition och skrivit en sida om den! Jäkligt bra jobbat av mig faktiskt!

Jag tror jag hade migrän inatt. Jag vet ju inte hur det känns för jag har aldrig haft det, men fyfan så ont jag hade i huvudet, det var inte roligt!!

Det blir en tuff vecka:

Måndag: Föreläsning 10-12, luncha med gruppen, plugga järnet hemma
Tisdag: Föreläsning 9-12, hem och rasta Aston och äta lunch, tillbaka till skolan och grupparbete, plugga hemma
Onsdag: Sitta med grupparbete hela dagen, plugga hemma
Torsdag: Grupparbete, seminarium 13-15, plugga hemma
Fredag: Plugga, plugga, plugga, nattåg till Sthlm!

Jag ser ett problem med den här veckan. Posten kommer alltid precis efter 13 och på tisdag kommer Asse va ensam då vilket betyder att posten äts upp :P Dumma hund, vi måste träna på detta... Kanske brevbäraren vill hjälpa oss att träna? ;P

Nä, time to sleep!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: