veroniicakarlssons

Julshoppning

Kategori: Allmänt

Nu har vi vart o handlat lite julklappar. Har köpt till Mickes föräldrar och till Aston. Till Aston köpte vi Qulan, den e känd inom hundvärlden :P En aktiveringsleksak, en hård boll med två hål så han rullar den och får godis. Tror inte det blir mycket till mental träning för hans del med den, men kul kommer han tycka att det är iaf! Vi köpte en bältessele till Aston också, men vi ska byta till en större storlek, han är tydligen en large, ingen medium ;)

Jag köpte en klänning för ett presentkort som jag hade på gina, den ska jag ha på julsittningen och på nyår :) Kanske jul också? :P

Var på synoptik o hämtade linser, då ville de att jag skulle betala för en linsundersökning som jag redan betalt för.. men både jag o Micke kunde intyga att den va betald så jag slapp! När jag kom hem hade jag fått en teleräkning från telia, 250 kr för mycket.. Känner att folk vill lura fattiga lilla mig på pengar! Fast jag fick mina testlinser gratis och nästa linsundersökning blir gratis också, så jag ska nog klara den här månaden!

Ikväll ska jag plugga en hel del! Men nu e det dags att göra middag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: