veroniicakarlssons

Julsittning

Kategori: Allmänt

Köpte biljetter till julsittningen idag! Anna ska va snäll o va hundvakt så jag o Micke ska få njuta av en utekväll tillsammans! :) Nu är det så att det brukar intas en del alkohol i kroppen under dessa tillställningar men jag är ganska pank, så om någon vill bidra till min fylla den kvällen så har jag personkonto hos Nordea, kontonummer 8708220440

Tack på förhand!

UPPDATERING!

Ställning just nu:

1. Fredrik Karlsson

Ja, det va allt. Ett bidrag so far, men jag tackar och tar emot :D

Förresten, Anna, det är okej! Du tar ju Aston, det e som att du bidrar med en femhundring typ ;D

Kommentarer

  • Anna säger:

    Haha tack för erbjudandet men tror att passa Aston får bli mitt bidrag!! Tror dessutom jag ska komma tillbaka med honom riktigt tidigt på söndagen! :D evil

    2009-12-02 | 18:01:40
    Bloggadress: http://annamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här: