veroniicakarlssons

Ny vecka

Kategori: Allmänt

Japp, nu är det en ny vecka och den ser ungefär exakt likadan ut som förra :P Alla veckor ser likadana ut nuför tiden.. Lite tråkigt, men snart är det ju jul o då blir det lite förändring :) Det ska bli så skönt o åka till Sthlm o träff familj o vänner om knappt 2 veckor! Jag saknar ju Melissa, det händer så mycket i hennes liv som jag missar, det e jättetråkigt! Men nu kommer jag ju va hemma i 2 veckor så då hinner jag mysa massor med henne!

Egentligen skulle vi sitta med gruppen idag men det blev inställt, får göra det på onsdag istället. Det betyder att jag ska blugga massor hemma idag. Men jag har lagt upp en planering som gör att jag inte behöver råplugga men ändå se till att få vissa saker gjorda varje dag. Om jag håller mig till planeringen så får jag iaf en veckas lov sen också! Men vi har ett stort grupparbete som ska göras också, så mycket beror ju på hur det går..

Ikväll blir det två timmar spinnig, det e ett specialpass, hoppas det blir kul! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: